Jaarverslag: wat deden wij in 2020?

Een jaar geleden, op 1 juli 2020, startten wij als de Commissie Mijnbouwschade. Een landelijk loket voor mijnbouwschade. Hoeveel meldingen kregen we en wat is onze werkwijze? We vertellen het u in ons jaarverslag van 2020.

2020 in het kort

Voorzitter over 2020

"Na een korte, maar intensieve inwerkperiode is de Commissie Mijnbouwschade op 1 juli 2020 operationeel geworden. In de startfase van de Commissie Mijnbouwschade zijn de eerste werkbezoeken afgelegd en kennismakingsgesprekken gevoerd met diverse betrokken partijen. In 2020 hebben wij ook meteen onze werkwijze vastgesteld, waardoor we slagvaardig te werk konden gaan toen de eerste schademeldingen in juli 2020 binnenkwamen.

Inmiddels zijn we goed ingewerkt en kijken we vooruit naar nieuwe uitdagingen die op ons afkomen, als we ook andere mijnbouwactiviteiten gaan behandelen. Het is mij dan ook een groot genoegen het eerste jaarverslag van de Commissie Mijnbouwschade aan u te presenteren."

Mr. H.W. (Rian) Vogels, Voorzitter Commissie Mijnbouwschade

Hele jaarverslag lezen?

Wilt u meer weten van ons werk van het afgelopen jaar? Bekijk dan het complete jaarverslag.